Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2010 13:54 - Интерес/липса на интерес към блога.
Автор: fuzzybuzzy Категория: Други   
Прочетен: 2279 Коментари: 12 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мили приятели, току - що направих първата си крачка в блога. Леко неуверена, опознаваща почвата върху която стъпва. Надявам се с времето тя да става все по-уверена, без да опипва какво има под нея, лека и грациозна.
От известно време чета постингите, които се качват на това място и в мен винаги е напирало следното терзание- какво правят хората, към чиито блогове няма никакъв интерес. Например, не ги ли притеснява, че хората нямат интерес към информацията която споделят. Че постингите им не им се получват. Че малкото обратна информация, която получават е основно критика.
Какво стимулира тези хора да продължават да пишат, при положение че след няколко месеца присъствие тука се вижда дали това им се отдава или не?
Вие сте. Ако имате какво да споделите по темата ще се радвам да прочета различни гледни точки.


Тагове:   липса,


Гласувай:
6



Следващ постинг

1. benra - добре дошъл!
08.02.2010 13:57
Мисля,че писането тук е първо процес, обърнат към самия пишещ .А популярността на даден блог е нещо много относително.
Пожелавам Вашият блог да бъде четен!
цитирай
2. анонимен - дано наистина да си нов тук :) Пож...
08.02.2010 13:58
дано наистина да си нов тук :) Пожелавам успех и спокойно писане
цитирай
3. panazea - От моя опит тук разбрах,
08.02.2010 14:06
че много хубави блогове остават малко четени! Да намериш един блог втори път си е хазарт 1:100 000.
Когато човек чувства необходимост да пише, нека си пише! Кому пречи?
Един ден той ще намери читатели точно за това , което пише!
Оценката за това , кое е хубаво и кое не! кое е интересно и кое не е субективна! Ние сме субекти! Аз едвам открих едно мило момиче , пишещо от Украйна , учи български! Ами сега ще направя всичко възможно да не я загубя!
Колко блогове са в Вселената и кой знае кога пак ще ги срещна! И не е само защото не искам , но не ги намирам!
Това е все едно да гледаш небето и да са ти достатъчно 100 звезди! И да не искаш да се появяват повече!
Ами небето си е хубаво с безброй звезди! И тази , която на теб не ти се вижда ярка , то за друг може да е Слънцето!
Приятен ден ти желая!
цитирай
4. streetsmart - Добре дошъл в клуба
08.02.2010 14:08
Споделям написаното от benra - лично аз поствам доста рядко и то по теми, засягащи предимно лично мен. Нормално е при това положение блогът ми да не е особено популярен.
Затова пък редовно участвам в дискусии, подети от други блогери. Честно казано именно това участие и нежеланието да се крия зад анонимността ме накараха да си създам профил. Така че - нищо страшно, ако не те четат много. Не сме всички нарциси, я :)
цитирай
5. fuzzybuzzy - Не, не. Може би не се изразих съвсем ...
08.02.2010 14:24
Не, не. Може би не се изразих съвсем правилно. Нямам предвид хората, чиито блогове не се четат, защото например са строго профилирани в дадена област или предоставят информация, която не би била интересна за широката аудитория. Нормално е , ако си ядрен физик и пишеш затова да нямаш кой знае колко много посещения. Говоря по-скоро за тези постинги, които представляват преписана информаця от други медии, еднотипните постинги, които ако не погледнеш датата имаш чувството че си чел същото нещо и оня ден и т.н.
цитирай
6. panazea - Добре,
08.02.2010 15:09
Нека всеки да си пише каквото си иска!
Ние си избираме и си четем любимите!
Всеки има право на място под слънцето!
цитирай
7. lubopitstvo - Нещата не са такива, каквито изглеждат.
09.02.2010 09:51
Аз мисля дори да напиша благодарствен постинг, че интереса към моя блог намаля.
Много ме подтиска вниманието.
Била съм все на първа - отвратително е.
цитирай
8. fuzzybuzzy - Мдааа, тежка е тиарата явно :) ...
09.02.2010 11:15
Мдааа, тежка е тиарата явно :)
Когато човек е първи, винаги изискванията към него са големи. Трябва да оправдаваш доверието в теб.
цитирай
9. lubopitstvo - Ако се занимаваш само с това-
09.02.2010 11:21
ок, но все пак има и по-важни неща от оправдаване доверието на непознати към теб, нали?
Пък и така не ти остава време да четеш и коментираш неща, за да научаваш повече за повече и да се развиваш.
цитирай
10. kass - fuzzybuzzy
09.02.2010 15:15
някои от постингите ти ще се четат много, други не, ти си пиши и не го мисли :), според мен няма такъв който да не е прочетен от никой...
цитирай
11. fuzzybuzzy - някои от постингите ти ще се четат ...
09.02.2010 15:44
kass написа:
някои от постингите ти ще се четат много, други не, ти си пиши и не го мисли :), според мен няма такъв който да не е прочетен от никой...

Е то наистина, ако чак пък никой не го прочете, ще е голяма тъпотия. :)
На мен лично би ми действало много демотивиращо, ако хората нямат никакъв интерес към това което поствам тук.
Но ми се струва, че всичко което дискутираме тук до този момент не ми дава отговор на въпроса- хората които списват блогове от месеци, които не се четат, това не ги ли демотивира?
Ето това беше лайтмотива на този пост.
цитирай
12. kapricia - :о)))
09.02.2010 16:23
Още обмислям въпроса.
Честно казано, когато си направих блога, ме водеше единствено мотивът да събера на едно леснодостъпно място неща, които ми се иска да са ми под ръка. Мои неща. Дори категорията "Лични дневници" леко ме смущаваше заради възможността разни непознати да надничат в "личните" ми записки. После обаче се появиха разни хора, които твърдяха, че това, което публикувам в блога си, им харесва. Реших, че е забавно и гъделичкащо за самочувствието.
Иначе казано, радвам се на задоволителна посещаемост по моите си критерии. Но в общи линии си мисля, че и по-слаб интерес да има, в края на краищата аз правя блога си преди всичко за себе си. Може би и със слабопосещаваните блогове е така. :о)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fuzzybuzzy
Категория: Други
Прочетен: 21810
Постинги: 5
Коментари: 18
Гласове: 43
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930